Avgrunden

I avgrunden existerar jag.
I det mörkaste rummet.
Inget kan förändra det
mer än tiden.
Såväl i drömmar som i
vaket tillstånd härskar
Ågren.
Bönen hjälper föga.
Var finns du hjälpare i nöden?
Nattens sömn skänker inte
den vila som trängs.
Kroppen skriker av smärta.


Kronblom fick 16 mm i koppen i natt.
Maken gör allt för att jag skall må bättre,
men tyvärr hjälper det inte när
ångesten greppat själen.
Gäller bara att ta sig igenom skiten.



Postat av: Ankan

Önskar jag kunde göra nåt för dej så du mår bättre men jag skickar massa kramar & styrka....ja så mycket som jag förmår...

Kramen

2010-08-21 @ 17:09:28
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Maria



Hejsan!



Det verkar som att det är JO som är tillsynsmyndighet över Fk. Fick facktidningen, och där står det att Fk hade fått många anmälningar på sig i sommar.

Skrämmande läsning.

En person fick vänta 14 månader på ett beslut som var möjligt att överklaga.

En kvinna gick miste om A-kassa. mm..



Kollade på nätet, och där står det att det är JO som man ska vända sig till.

jag har själv cancer diagnos och kämpar som dig

ha det bra

Mvh. Maria från Älvengen







2010-08-21 @ 18:12:16
Postat av: Maria

Hejsan Mette!



Det verkar som att det är JO som är tillsynsmyndighet över Fk. Fick facktidningen, och där står det att Fk hade fått många anmälningar på sig i sommar.

Skrämmande läsning.

En person fick vänta 14 månader på ett beslut som var möjligt att överklaga.

En kvinna gick miste om A-kassa. mm..



Kollade på nätet, och där står det att det är JO som man ska vända sig till.

ha de bra

Maria



2010-08-21 @ 18:19:29
Postat av: Maria

det blev fel, dubbel kommentar

2010-08-21 @ 18:22:43
Postat av: kokoo

Skickar varma kramar med tröst & styrka!

2010-08-21 @ 21:46:03
URL: http://wwwgokboet.blogspot.com
Postat av: anna

Mette !!



vad kan jag säga? ord är så meningslösa när man står i helvetes hålet o inte finner någon väg upp.



allt jag kan säga är att skriv skriv skriv så möe skit du kan, få ur dej så mycket som möjligt, kämpa o kämpa du kommer ur skiten,

det FINNS en ljusning nånstans,

bara det att det råkar vara natter hos Mette just nu.

DET BLIR NATTER

sen blir det dager.



håll ut, det är ALLTID mörkast före gryning (kliche jag vet) men det stämmer.



när man är mitt i smärta och kaos är det svårt att se nån framtid eller ens en timme till...

men är det så det ska vara så är det så det får bli, just nu.



ett ögonblick i sänder Mette ett ögonblick i sänder.

bara håll kvar vid NÅT

hundar

foton

blommor

make

blogg



.....du får existera och vara nöjd med det, mer än så går inte just nu rara du.



hundratusen kramar

anna

2010-08-21 @ 22:34:32
URL: http://gladmymlan du vet:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: