Augusti

Sommaren är inte slut.Det är minst 1 hel månad kvar.
Fast vädret idag och de senaste dagarna har mest liknat höst.

Min mage sköter sig med de nya medicinerna,fast
jag känner av magen och när den är okey så känns den inte alls,
men det är ju bättre än att bli förstoppad och sjuk som jag blev sist.

Nu har jag skickat in kompletteringar till FK och akassan igen.
De får tydligen aldrig nog.
Nu börjar det bli kris i kassan,har ju inte fått några pengar sedan
i maj,så nu måste det hända något.

Här är det nya projekt på gång.Taket i duschen målas och
det vita i köket skall också målas vitt igen. Så skall
nya toaletten målas och datarummet och hallen.
Det finns alltid något att göra när man har hus.

Denna veckan börjar läkarbesöken köra igång igen.
Det är ju nästan så att man har fått lite abstinens
under juli när det inte stod något läkarbesök i
agendan. Det var väl därför som magen bråkade,
så att jag iallafall fick mig några sjukhus och läkarbesök.
Det här senare var lite ironi,om det var någon som trodde något annat.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: