Ännu värre

Idag har det varit värre än jag vet inte vad.
Först ringde min näst yngsta bror och
gick på om sina problem.
Den stackarn visste ju inte att det inte var läge
att lufta problem med mig.
Jag lyssnade länge,men så höll jag på att
explodera. Blodtrycket steg i höjden och
huvudvärken kom som ett brev med posten.
Kände att nu exploderar jag och för att inte
säga en massa som jag skulle komma att
ångra,så överlät jag telefonen till maken.
Han fick förklara varför jag är som jag är.
Men som om inte detta var tillräckligt så skulle
jag till Odontologen och tvåårskalas och handla
en massa i tusen affärer.Hela tiden satt jag och klurade
på hur jag skulle göra för att slippa detta värdelösa,
menigslösa skitliv.
Nu måste jag ha HJÄLP!
Jag orkar inte längre!
Hela dagen har jag varit i Göteborg och det enda
jag tänkt på är självmord.
Att må så här är så in i helvete smärtsamt
rent ut sagt outhärdligt.


Postat av: Margareta

Mette,Mette bort med dessa hemska tankar! Om du orkar så vet du att det blir bättre.

Om jag kan hjälpa dig på något vis,så låt mig veta.Vill finnas för dig om du behöver.Jag ska inte göra som med "kaninen".Kan hålla grejer vid liv också ;)

Kram!

2010-08-23 @ 23:12:15
Postat av: anna

mette.



du har min hotmail adress, kan inte du ge mej din, så kan jag mejla dej, jag har ju själv ( nä inte i närheten av dina problem) men en stark relation med herr ågren, och var själv nära självmord i sommras nu, jag såg ingen utväg..

jag har tips o hjälper dej SÅ GÄRNA med bara lite ideer....orkar du,

så mejla.

vill du ha mitt tele nummer så får du det med, du kanske inte kan prata men jag kan prata med DEJ.

det är dags att ta upp dej ur hålet och jag gör allt för att hjälpa dej.

när allt är SVART...jag vet så jävla väl.



du lider, och jag kanske kanske bara liite kan hjälpa via telefon eller mail? jag gör vad som helst.

du ska inte må så här du vackra underbara själ.



kram anna

2010-08-23 @ 23:26:31
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.co




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: