2 gånger.

Idag gick jag en längre promenad med hundarna.
Det blev varmt så jag stannade och tog av mig tröjan.
Tyvärr så tappade jag Ottos koppel och upptäckte
det inte förrän vi skulle korsa vägen.
Då orkade jag inte gå tillbaka och leta,men sedan
så satt jag och retade mig på att jag hade tappat
Ottos bra koppel,så jag tog med mig Otto
och gick motsatt väg senare på eftermiddagen.
Otto markerade kopplet.
Han är för söt den vovven.
Nu är ordningen återställd och jag slipper oroa
mig för att någon annan hittar och tar kopplet.
Imorgon har jag ingen chans att gå med hundarna,
för då skall jag till tandhygienisten på Östra sjukhuset.
Nu kör vi igång med behandlingarna igen,men
det blir inte lika jobbigt som det var under våren,
hoppas jag iallafall.
Peppar,peppar. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: