Sjukstugan never ending

Nu är det jag som är sjukast.
Igår kväll fick jag väldigt ont i magen och fick sitta på toa halva natten.
Idag var jag så utslagen så jag fick ringa återbud till Östra sjukhuset.
Jag har legat hela dagen.
Det går inte ens att dricka kaffe och då är det illa.
Bara vatten har jag fått i mig,men det gör ju inget om jag går ner något kilo.
Det lägger jag snabbt på mig när jag blir frisk.
Nä nu får jag vila igen.

Hundarna mår fint.
Det leker och härjar med varandra igen. Härligt att se.
Hoppas att jag mår så bra i morgon att jag kan åka med Olle på hans inbokade
återbesök.
Han skall ju röntgas för att se att infektionen inte förstört benet i tån.


Postat av: Anonym

Hej!

Ta din schans att vinna en SUPERSNYGG bloggdesign inne hos mig. De ligger många timmars hårt arbete bakom den :)



http://idatallhed.blogg.se/2009/october/vinn-en-ny-bloggdesign.html#comment

2009-10-23 @ 00:01:53




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: