Rapport från sjukstugan

Otto har nu sluppit tratten sedan i söndags. I lördags var vi ju på kursen men det gick så där. Otto är fortfarnade mest intresserad av tikarna och inte ett dygg intresserad av lydnad,men vi gick dit ändå. Fast vi kollade mest på de andra deltagarna.
Idag måndag har jag lagt på nagellack på Olles tånagel så nu slipper han socka på sig inomhus. När vi är ute är det socka samt stövel som gäller. Fortfarnade går Olle på pencillin.
Igår var jag på 16 årskalas hos äldsta barnbarnet Lucas. Maken var hemma och tog hand om de fyrfota.
Det är skrutt med oss lite till mans här i huset. Själv orkar jag inte skriva om hur jag mår för tillfället. Min laptop har pajat och jag skulle behövt lite ork att ringa och få hjälp med den men det får vara.
Nu har jag några dagar ledig så jag får vila upp mig och komma igen.
Jag är förkyld som bara den och har ont i hela kroppen och feber.
Här kommer några bilder från gårdagen.

 
Kajsa-Stina


Farmors krans var uppskattad.


Jubelaren skall blåsa ut ljusen på den undebara tårtan.


Postat av: eemelinna :p

önskar jag också kunde vart på det kalaset, ser ut att vara så mysigt!

älskarer! <3

2009-10-19 @ 21:11:50
URL: http://emelinnna.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

uhh jag vill med ha en unge som heter kajsa-stina, såå fint! nagel-lack lät bra, tror det var caroline af ugglas som alltid hade nagellack på sin dobermann-hundar:-)

kram på dej!!

2009-10-19 @ 21:19:11
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: