Mina sjuklingar

Dagen har gått bättre.
Otto har varit ute i koppel och gjort sina behov.
Fast han är helt ointresserad av maten.
Nu har han inte ätit på flera dagar mer än några kulor hit och dit.
Sätter ner maten och tar han inte den så åker den bort igen.
Idag har han fått i sig lite a-fil.
Fast det gör ju inte så mycket för han skall ju banta.
Vägde honom före operationen igår och han hade gått ner
ett par kilo faktiskt.
Det beror mestadels på att han varit så  orolig för att det
finns löptikar överallt,men att han går ner i vikt är ju bra.
Nu börjar vi återhämta oss alla fyra efter natten som bara
var så jobbig.
Mest jobbig för Otto förstås,men ingen av oss andra tre kunde sover heller.
Otto stångade sönder sin tratt inatt.
Maken har fått limma den.
Som tur var har vi en tratt till.

Själv är jag väldigt orolig över situationen med FK.
Så orolig att jag är rädd för att bli deprimerad igen.
Fast jag får ingen sjukpenning oavsett hur sjuk jag blir.
Vilket jäkla samhälle det blivit här i Sverige.
Sjuka och svaga människor skall sättas dit.
Varför inte återinföra ättestupan oxå när dom ändå är på gång.
Jag orkar inte mycket mer nu.
Inga fler tillbud med hundarna eller myndigheter.



Olle med sin innestrumpa.



Otto kyler av sig på gräsmattan



Postat av: emelina

jag saknar er!<3

2009-10-14 @ 22:19:49
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: