Löplina

Nu får banne mig Otto sitta i löplina tills han har fattat att han inte får gå utanför tomten igen.
Idag var han med maken ute på ovansidan av huset.
Otto är ju van att vara ute väldigt mycket på dagarna,
och han älskar att sitta och titta,eller ligga under trappan och kika.
Svårt att bruta vanor.
Maken gick in i boa,då passade Otto på att sticka.
På med plastpåse på Olles tass och iväg.
Vi mötte Otto efter ungefär 1 kilometer.
Som tur är det ingen trafik på den vägen,
men man blir ju hur orolig som helst.
Tur att det snart är tisdag så han blir kastrerad
Sedan är det Ottos tur att gå med tratt.
Herregud va sur han kommer att vara.
Jag känner honom och vet hur han kan sura.

Nu har jag gått upp flera kilo med min nya diet,äpplekaka med vaniljvisp varje dag.
Det ger resultat så nu väger jag nästan 54 kilo. Så mycket har jag inte vägt på 4 år.
Måste innebära att jag mår bra när jag går upp i vikt.


Postat av: gladmymlan

först grattis till din fina diet, låter som nåt man kan leva med:-))



och vad gäller Otto...hoppas jag han blir lugnare av kastreringen, nicken smiter av o till, men mest är han intresserad av maat och har blivit rätt tjock:-)



får man fråga en "personlig" fråga, men hur upptäcktes din cancer? satt inte den i tandköttet, eller var det i käken? hur upptäcktes det?

behöver inte svara om du inte vill kra

2009-10-11 @ 21:00:13
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: