Kursare


Bella


Vi övar att ha tråkigt.


Max är duktig. Här sitter han alldeles själv mitt på gångbanan i Skepplanda
centrum. Inte illa.


Här är klassens lilla bustjej. En livlig blandras som idag var riktigt foglig.
Titta vad duktig hon är.

En jättego Mastifftjej.


Staffen var inte så gla i fotografen.


Max och hans matte njuter i solen den sista dagen i oktober.


Och så lilla jag som fick MVG av matte idag.
Vi saknade en hund "lilla"Bea. Hon var inte med idag.
Annars var alla med.
Husse och Olle var oxå med men de passade på att promenera i samhället.
Matte tog kort på oss då vi övande på att sitta fastkopplade vid stolpar
och bara sitta,ligga eller stå tysta.
Passivitetsövningar underskattas enligt instruktören. så det fick bli en av dagens övningar.
Vill bara påpeka att vi tränar på gångbanan som går mitt i samhället.
Där är det många störningsmoment.
Cyklister,barn som springer,människor med eller utan stavar,
barnvagnsekipage,mopedister,you name it.
Allt finns där och det är bra träning för en bonnhund som mig.


Postat av: anna

måste bara säga att alla hundar var jättefina, men din lille är ju som en liten bakelse eller nåt, guud så vacker han är!!!!!

ska med gå på kurs så fort jag får tillfälle!!! storkram!

2009-10-31 @ 23:53:11
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: Kim Hjert

Vilka härliga bilder på dom allihopa..Fint väder var det oxå!!! kram från Kim och Nelly

2009-11-08 @ 11:52:32




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: