Ingen tratt

Nej den har  Olle sluppit sedan i söndags.
Nu verkar det som att han accepterar den lilla sockan som han har som skydd för klon.
Men det gäller att vara påpasslig för säker kan man ju aldrig vara.

Idag skall jag till Sahlgrenska och ta stygnen i munnen.
De ringde för en stund sedan och ändrade tiden från 15.00 till 11.15.
Idag får jag träffa Mats istället.
Göran är på operation hela dagen.
Mats skulle även han operera dig men han hade en lucka innan lunch.
Ja,ja det går ju bra det oxå.
Jag gillar både Göran och Mats.
De är duktiga käkkirurger även om de inte lyckas så bra med mig.
Trots allt har de ju varit med och räddat livet på mig,
så man är ju ändå väldigt tacksam och glad att de finns,
för mig och alla andra.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: