Hundliv

Ja här är det ett riktigt hundliv kan man lugnt säga.
Nu har hon Qvinny kommit hit och både Olle och Otto
är som galna. Förhoppningsvis kanske Qvinny går någon annanstans
snart när hon märker att det bara finns kastrerade hundar här.
Fast hon kanske kommer ändå.

Nu har vi plockat in för vintern och inatt hade vi -5 grader,
så visst är vintern på väg. Jag har hela växthuset fullt med
blommor som jag hoppas kunna övervintra.
Av äpplen har jag gjort 12 burkar äpplemos,5 liter äppeldricka och ytterligare
5 liter på gång. Den blev väldigt god om jag får säga det själv.
Och så har jag väl gjort 10 äppelkakor. Fick ett nytt recept av Frida som
var väldigt enkelt och himla gott. Så då får jag föräta mig på detta.
Äta äpplekaka tills jag tröttnar.
Nu när jag inte äter jordgubbar så är min tunga
mycket bättre.


Postat av: gladmymlan

hur har det gått med försäkringskassan? mycket märkligt tillvägagångssätt, bara skicka ett brev att du är utförsäkrad i orrn typ....förstår inte varför kan du inte kvalificeras som sjukpensionär för?

kramar te dej o doggarna!

2009-10-15 @ 11:31:15




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: