Arbetsförmågebedömning

Det skall jag genomgå i Stenungsund den 9 november.
Då skall en ny läkare göra en bedömning av min arbetsförmåga.
Det här är oxå företagshälsovården,med då jag gick hos en läkare i Kungälv som gjorde den bedömningen att jag skulle förtidspensioneras så måste det till en ny opartisk läkare för att göra en arbetsförmågebedömning denna gång. Så får det bli. Det är helt sanslöst vad man skall genomgå.
Personalkontorets handläggare ringde mig idag och meddelade tiden till läkaren,samt att hon förberedde mig på att börja jobba nästa vecka. Heltid från dag ett. Hur i helsike skall det gå? Jag som varit sjukskriven i snart 4 år,och inte en susning om vad jag skall göra. Ja,ja det är bara att avvakta och se hur det går.
En sak är då säker att det blir spännande veckor de som följer. Tisdag skall jag till käkkirurgen ,men det sa jag till handläggaren,och hon sa att mina läkarbesök är okej. Så jag får gå på mina inplanerade läkarbesök iaf och det är ju bra. Mycket frånvaro för läkar och tandläkar och tandhygienist besök är giltig frånvaro. I morgon lördag är det hundkurs med Otto. Nu skall vi köra i morgon nu när Otto är helt okej igen. Nu jäklar,nu kör vi.



Postat av: anna

herremin je....ja men det blir väl nån rehab-period på si så där två timmar om dagen att börja med åtminstone??? fattar inte.

hoppas det rer sig, kram kram

2009-10-31 @ 08:48:47
URL: http://www.gladymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: