Aj,aj,aj

Fy sjutton va ont det gör när de tvingar upp munnen.
Att ta stygn är ju a piece of cake,
men att tvinga upp munnen och få in spegel och annat,
är långt ifrån smärtfritt,men det gick att få bort dessa stygn oxå.

Fick ju träffa en annan käkkirurg idag.
De hade så fullt upp med patienter så de var väldigt sena.
Jag fick vänta mer än 1 timme på att komma in.
Hade ju en tid klockan 11.15,kom in 12.15,
men det gör inget att man får vänta ett tag.
De har ju häcken full och arbetar hela tiden.
Jag sa till dem att ni måste ju äta lunch ni med.
-Nej vi kan ju göra som du gör,äta all mat på en gång,
och så har vi lite att ta av så det gör inget om vi hoppar över
en måltid.
Fast jag blir lugnare om jag vet att de fått lunch
och lite paus.
De gör nog ett bättre jobb då,tror jag.

Nu slipper jag dem ett par veckor.
Skönt.
Penicillinet slipper jag från och med idag.
Tack för det.



Postat av: gladmymlan

aj det där lät ont att bara läsa...ja du är gullig som tänker på andra, jaghade vart sur om jag måste vänta i över en timme extra...kramen p å dej!

2009-10-07 @ 06:23:04
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: