Yummie yummie

Idag vankas det ungstekt falukorv
med hemmagjord potatismos.


Postat av: gladmymlan

hej, har du haft både cancer och panikångest? inte lätt alls. jag har ju inte haft cancer, så jag har inget att jämföra med,

men panikångesten är ju tärande på psyket fast å andra sidan det torde en cancerdiagnos vara med..pest och kolera..

har du fått panikångest AV cancerbeskedet måntro eller r det två olika diagnoser i olika stadium av livet?

kram och ps

när du tröttnar på hund GE hit han:-)

2009-05-28 @ 07:19:56
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

jasså är lagotton psykotisk? hihi tycker han är sååå söt...schnauzer är ju faktiskt med skitfina, så kasta hit båda då! min lille nicke behöver sällskap tror jag. han är alldeles för mammig:-) får inte gå en meter utan att han ska vara som min skugga...

får man fråga vad för cancer du lyckades drabbas av??? lät konsstigt med tandvärk som är cancer?

KRAM KRAM

2009-05-28 @ 15:17:25
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: