Vad var det jag sa????????

Tja Bloggen!

Jag är minst lika trött idag,så jag har bara varit ute och
gjort mina behov idag.
Det skall mest vilas idag.
Jag är helt färdig.
Idag får det vara tillräckllgt med ett par
kortare kissepromenader.
I övrigt nöjer jag mig med att gå och skrota lite på tomten.

 När jag är så här trött så blir jag så grinig.
Det säger matte.Fast hon är inte bättre själv när hon är trött.
Min trötthet går mest ut över Olle.
Han är ALLTID så himla glad han.
Jag fattar inte att han kan vara så glad o positiv jämt.
Själv vill jag vara ifred.

Frida ringde och pratade med matte nu på morgonen
,och berättade det jag redan visste.
Och det borde ju folket oxå gjort.
Vad var det då, tänker du kanske?
 Jo Tora löper.
Tora är den där underbara Cockertiken som vi träffade
på campingen.
Hon bor för överigt oxå i Lödöse.Och hon har varit här
hemma hos oss en gång.
Fast då fanns inte jag.
Totte,han träffar Tora varje dag och går dagliga
promenader med henne.

Lucky him.

Jag märkte ju det redan på fredagskvällen,då jag
träffade henne.Det luktade ju på lång väg att hon var på
G.
Sedan på lördagen då vi tog med henne på lång-
promenaden så luktade hon ännu godare. Så ni kanske
förstår mig. Jag kunde ju inte lämna henne för en sekund.
Jag låg som en rem i baken på henne i tre timmar.
Varje meter som hon gick var jag med.Totte bryr sig
inte. Han är ju kastrerad.
Och Tora som den tik hon är,försökte verka svårfångad.
Men mig lurar dom inte.
Och hennes husse o matte visste tydligen inte att
hon var såååå nära att gå i löp.
Jag var ju bara tvungen att skriva detta,för både Frida
och matte tyckte att jag var väldigt mycket PÅ,när vi
var ute med Tora.
 Inte så himla konstigt eller?
Tora luktade ju guddomligt.

Kramizar Otto

Fast det här ser ju ut som Olle o Otto.
Fast nu är Tora min tjej.
Olle har slutat bry sig om brudar.
Jag har lagt en STORA stöten på Tora nu.
Om ni bara visste vad matte kallade henne i lördags.

KÄRLEK
säger jag.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: