Robinsonfinal

Nu skall här kollas på finalen i Robinson på tv4.
Hoppas att Jarmo vinner hela skiten.
Fast egentligen är det väl någon av de unga tjejerna
,som behöver kulorna bättre.

En kul grej hände här i huset.
Otto tyckte nog inte det var lika kul.
Efter att vi återkommit efter förkvällens
cykeltur,så kom Henrik hit.

Henrik är en granne som är riktigt duktig på
det mesta.
Här kallar vi folk grannar även om de bor 1 km bort.
Han skulle hjälpa oss att få ny kran i köket.
Den gamla läcker som ett såll.

Och jag skulle sätta upp lite flugtejp.
(Man vill ju vara lite miljömedveten.)
Det är ju en av sommarens mindre kul grejer,
det  med flugor och getingar.
Flugor därför
att de är så himla envetna, och getingar
,därför att maken är allergisk mot dess stick.
Får han ett stick svullnar hela han upp.
Tur ändå att vi har sprutor hemma.

Första tejpen gick fint att få upp,
bortsett
från att jag tappade ett häftstift.
Skit,tänkte jag.
Inte så kul för bara fötter och tassar.
Jag hittade häftstiftet och drog ut den andra
flugtejpen.
Otto stutsade till och fick med sig tejpen i
pälsen.
Ut for han med tejpen,
så snodde han runt ,och teipen
drogs runt honom.
Han försökte ju blixtsnabbt fånga tejpen med munnen.
Alla som fastnat i en flugtejp vet hur jobbigt det är.
Speciellt i håret.
Stackarn,
men,
det såg faktiskt väldigt kul ut.
Det var inga större problem för mig att
avlägsna tejpen,men Otto har gått
in i en psykos. Han är inte tillgänglig
just nu.
Men flyg fula fluga flyg,flyg in i min flugtejp om du kommer in till mig.

Jarmo blir det inte som vinner,för jag såg att
han ramlade av plankan.
Okey.
Fast det kan nog bli Jarmo ändå.
Kanske det blir Ellionor.
Hon är i final iaf.
Ellinor o Jarmo i final.
Heja Jarmo.


GLAD PINGST
på er där ute i cyberspace
ps Grattis Ellenor,nu kan du o dina tre tjejer njuta av pengarna.ds


Postat av: Anonym

Grattis på Mors Dag!!!!!

2009-05-31 @ 09:12:55




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: