Promenader och cykelturer

Just för tillfället är jag dålig på att uppdatera min blogg.
Jag beundrar alla de människor som i alla tillfällen
orkar med allt och allting.
Det gör inte jag och just nu har jag en period av
att inte må så bra rent psykiskt och då går min kraft åt
till annat. Tyvärr känns det mesta jobbigt just nu.
Då tar jag till min "mirakelkur",eller min makes egentligen,
långa promenader i Guds natur och stärkande cykelturer
med Otto.
Fast egentligen är det ju det man skall göra nu denna vackra
årstid,just mellan hägg och syren.


Postat av: Lisbet

Såg att ni också börjat cykla och visst är det härligt!

Tyvärr kan jag inte gå med på söndag, jobbar 10 till 21 men hoppas hon fortsätter med det, någon gång ska jag väl kunna pricka in den. Kramis Lisbet & Lucas

2009-05-14 @ 12:09:07




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: