Öppet och stängt

Hos veterinären har de stängt ända till måndag.
Så katten får vänta till efter helgen.
Det är ju en klämdag idag och många har ledigt.
Hos datareperatören var det öppet,så nu skall
min laptop ner och kollas om det finns möjlighet
att lägga in mer ramminnne i den. Det är enda
möjligheten för att kunna lägga in Photoshop.
Photoshop behöver jag för att kunna redigera
foton som jag inte är helt nöjd med redan från början.

Idag regnar det här.


Postat av: Anonym

Visst är det synd om djur som överges, fruktansvärt!

Det finns ett kattcenter inne i Göteborg har jag hört, som tar hand om övergivna katter, går igenom päls, klor och deras hälsa.

Vi, du och jag får luska i detta.

Agnes har löpt klart och jag är ledig tis-fred. Nu måste vi träffas igen!

Hoppas att allt var bra under helgen på Stocken.

Ha det bra, vi hörs av på tisdag. Marita.

2009-05-22 @ 18:00:41




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: