Less is more?

När vi vaknade i morse regnade det.Jag somnade inte
förrän vid 2 tiden inatt. Först satt vi uppe till 12 snåret,
sedan låg jag och läste. Min pågående bok är riktigt
spännande nu så därför blev det denna sena timme.
Men jag fick lagt ifrån mig boken och sov så gott
i sängen som jag lånat i Emelinas rum. Emelina somnade
före mig och det tillhör inte vanligheterna. Vi sov i samma
rum,Emme och jag.
Vi blev väckta hela högen,såväl människor,tre styck samt två hundar,
vid 9 tiden. Det var Fridas granne som inte ville något,men han fick
liv i oss iallafall.
Vi 5 nattugglor.
När regnet upphört gick vi en rejäl promenad med hundarna,
Frida o jag.
Sedan packade vi ihop och körde hemåt.
Jag körde efter Frida som visade mig en annan väg.
Idag har jag inte tagit så många bilder,men jag var tvungen
att tjuvfilma lite av utsikten från Fridas villavagn.Hon har
ett grannpar som verkligen "pyntat"sin lilla täppa.Så tog jag
lite bilder medans vi väntade på färjan o så.
Vi 7 tiden var vi hemma igen och jag hade packat upp
det lilla som vi haft med oss.
Det har varit en mycket lugn och skön helg för Otto
och mig.
Så himla avkopplande.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: