Kinesiskt ordspråk

"Det högsta är inte att falla,
utan att resa sig efter varje fall."

Nu har jag rest mig igen.
Vill egentligen inte påstå att det senaste
 fallet var så särskilt högt,men ändå.

(De senaste 3½ åren har eg varit ett
 enda stort fall.)

Och ju högre man faller,ju hårdare
slår man sig.
Men ännu har jag inte fallit högt nog.
Men nu har jag rest mig upp,
skakat av mig,och nu är det full fart
framåt som gäller.

Jag kommer att resa mig upp så länge som jag finner
en anledning därtill.
Så länge livet är värt att leva så länge kommer
jag att fortsätta resa på mig.

Alltid framåt.

Forward,forward.
Kika tillbaka kan man ju,bara man inte fastnar i det.
Minnen är bra,men de skall vara minnen,
inget annat.

Förresten,sa prästen.
Mördarsniglarna får härja fritt.
I år skall iaf inte jag jaga dem.
Det är inte mkt id´e att ens försöka.
Väntar på ett riktigt verksamt GIFT.
Så får det bli.........
I don`t give a dame.



Postat av: matilda

Väldigt vackert

2009-05-28 @ 15:56:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: