Katten igen

Tänk jag glömde ju skriva om katten.
I fredags var jag inne på Netto för att
köpa kattmat.
Vid djurartiklarna träffade jag på en äldre dam.
Som vanligt började jag snacka.
Jag har ju så svårt att hålla igen även om
jag har svårigheter med "snacket".

Iaf hade kvinnan 8 egna katter,
varav 4 var katter som
 bara "flyttat" in.
Hon sa att jag behöver inte oroa
mig för tovorna på katten.
I naturen finns det "alltid" någon
som hjälper till.
Ett annat djur,katt,eller ett träd eller så.
Hon,kvinnan ansåg inte det var
nödvändigt med veterinärsvård efter
min beskrivning.
Om katten mår bra för övrigt så är
det ingen fara.
GUD VA SKÖNT HENNES ORD VÄRMDE.

Jag var tvungen att gå in och skriva detta.
Kom på det när jag var ute i trädgården alldeles nyss.
Maken kom med kattens matkopp för att fylla på den.
När jag såg det så kom jag ihåg.
Berättade för maken
och nu vill jag informera er.


Postat av: gladmymlan

ja men!!!!

precis vad jag satt o tänkte häromdan, hur det gick med stackars katten...ja jag tror faktiskt det är sant det du hörde. det löser sig alltid på något vis!

PS du skulle sett min hund nyss...han blev sugen att gosa lite, bredvid mej i soffan, och han kunde ju inte veta att det som låg bredvid var en...spikmatta...

men det blev han varse ganska fort hihi tjo vilken fart han fick ner igen...stackarn:-)

2009-05-31 @ 11:39:45
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: