Hårmode

Nu är jag modern igen.
Hittade några bilder på hårmodet just nu.

Idag har jag bara kört flytande föda.
Näringsdrycker o yoghurt,vatten o kaffe o te.
Orkade inte ens tänka på att tugga o svälja.
Men det går så bra med flytande.
Det har jag ju levt/överlevt på i över 3 år.
Utan den möjligheten hade jag ju inte suttit här o "DRAVLAT"
I NÅN BLOGG INTE.


Postat av: gladmymlan

bara flytande föda, i TRE år??? hur klarar du det nu då? imponerad!

har aldrig hört talas om sån cancer. har det om jag får GISSA nåt med tandkött eller käke eller mun eller nåt att göra? esom du inte får käka? Förlåt o mjag är nyfiken, men man upphörs aldrig att förvånas av vad man kan drabbas av. man tror typ bara det finns lungcancer eller bröstcancer.

förresten, fäller lagotton? är den en bra familjehund eller enmanshund?

kram kram

2009-05-29 @ 06:58:26
URL: http://gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: