Bloggvänner

Det blir ju så att man följer en del andra bloggar
som man tycker är intressanta. Jag är ju intresserad
av möten med andra människor så jag söker mig till
sådana bloggar. De bloggarna är ofta aning äldre
och bloggar inte om kläder och mat. Av någon
anledning rör det sig ofta om bloggar som på
något sätt drabbats av cancer. Som Sabina. Nu har jag
följt Nellymammans och Tims bloggar. Nellymammans
handlar om hur det var att leva med en svårt cancersjuk man.
Timpas sida handlar om hur det är att ha ett cancersjukt barn.
Nu har såväl Stellan som Tim dött i sin cancer. Tim blev bara
12 år.Stellan blev 44 år och dög för lite över en vecka sedan.
Tim dog i torsdagskväll hemma med mamma,pappa och lillebror.
Han somnade in i hemmet i sin egen säng efter lång sjukdom.
Jag tänder ett ljus för dessa två bloggvänner som nu
blivit nya skinande stjärnor på himlen.
Sänder även en hälsning till deras familjer som hade
kraften att återge sina älskades liv i bloggform.




Postat av: Jennie

Sugen på lite nya kläder, skor, skivor, blommor? Eller helt enkelt kanske något annat? Då tycker jag att du ska kolla in den här sidan:

http://www.gratis5.se/user/register/Hovberg



Här registrerar du dig för att samla ihop poäng och det är hur enkelt som helst och till en fördel gratis också !

Du får 50 poäng när du registrerar dig, men om du gör det över länken ovan får du även 25 extra poäng ifrån mig !

Lycka till :) !

2009-05-09 @ 11:19:09




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: