Blixtar o dunder.........

Igår hade vi ett underbart väder,men idag är det ngt
helt annat. Vi har fått tvättat en hel massa mattor ute
,innan övädret drog in över oss.
Faktiskt har vi fått de
allra flesta torra oxå. Igår gick tvättmaskinen varm och
klädsträcket ute var fullt hela dagen. Det var tur det
,att jag gjorde så mkt av det igår.

Vet ni?
Jag var och köpte mig en massa vitaminer i förra
veckan. Jag tänkte att ngt får jag göra för att må bättre.
Märkligt,det funkade.
I morse vaknade jag klockan 6. Jag låg kvar i sängen
till klockan 7,sedan gick det inte längre.
Full fart på dammvippan,och trasorna,och dammsugaren.
Källaren fick sitt. Sedan gick jag på dammsugaren här uppe.
John smittades av min arbetslust,så golven blev tvättade
,medan jag var ute med hundarna.
Härligt.
Nu kan man sitta med datorn i lung o ro.
John skulle ut och fortsätta med gräsklippning,men regnet
hindrade detta.
Igår rensade jag foton från datorerna,och la dem på
externa enheter.
Nu är jag väldigt nöjd med mig själv.
Jag hoppas att detta välbefinnade kvarstår.
Tack o lov för uppåtsjack i form av vitaminer.


Postat av: Anonym

imponerande! E det det man skall prova, undrar om Elvira smygäter ngt uppåttjack, igår gick hon hela vägen hem från förskolan 1½.km full fart hemma avslutade dagen/kvällen med fest på Lucas skola, grinade när det var slut på alla festligheter! Hon är en riktig partypingla kram från tjejerna i partille

2009-05-26 @ 18:24:24




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: