2 x Iglekärr

Nu har hundarna fått sitt.
Vi har varit uppe vid Iglekärr både
igår och idag. Det var inte riktigt meningen
att vi skulle gå dit idag oxå.
Men så fick det bli då vi glömde Agnes
koppel o halsband däruppe igår.
Så det var ju bara att knata upp och hämta det.
Fast det gjorde ju inget för vädret
var bara så mkt bättre idag. 



Man skall inte tappa sugen.
Det finns fullt med tappade sugar.
Keep on fighting.
Det är ett av mina ledord här i livet.
Never give up,ett annat.
SPIK I FOTEN...................


Postat av: gladmymlan

hej,

tänkte bara fråga om man får länka te din blogg på min sida? du tillhör ju min "favvo-blogg-lista" men jag lägger inte ut länk utan att fråga först så klart!

kram kram

anna

2009-05-29 @ 21:05:56
URL: http://gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: