Oh what a day.

Idag har det verkligen varit en händelserik dag.
Skratt o gråt i en salig blandning.
Vi började dagen med en tur till hundbadet belarmade med kratta
och div andra attiraljer.
Vi krattade bort en massa tång och kunde sålunda hasa oss,d.v.s
jag och Frida,ner för en berghäll och så äntligen ut i vattnet,så nu har
jag fått mig mitt efterlängtade dopp.
Det var ju helt ljummet i vattnet. Vi var där ett par timmar,kanske.

Klocka vad är det?

Sedan åter till Fridas villavagn där vi gick loss på planteringarna

Så tog vi med oss hundarna ner till Stocken  för att köpa oss lite
middagsmat i fiskaffären som tyvärr redan stängt för dagen. Det stängde redan
14.00 på lördagar.
Så blev det ett väldigt dividerande om denna mat. Detta känsliga ämne.
Prat om mat gillar inte jag. Fruktansvärt jobbigt ämne.
Det slutade med att jag fick ett fullständigt bryt mitt på en P-plats.Det tillhör inte
precis vanligheten att jag bryter ihop totalt men det gjorde jag. Ok men det gick väl
över relativt fort men Emme och Frida var inte glada de heller.Tre generationer
som grät över vad vi skulle äta till middag.

Vi hamnade så på Juliana Boutique,där vi inhandlade två par grå mysbrallor.
Så bestämde vi oss slutligen för att vi skulle köpa pizza till mig,kebabrulle till
Emme och grekisk sallad till Frida. När så Emme ringde för att beställa så sa hon
-Hej jag skulle vilja beställa-,och i samma ögonblick sa Frida- Sa du hej älsklig?
Så började vi ju gapskratta. Vi kunde inte sluta.Emme fick inte fram ett ljud i telefonen,jo men
det fick hon ju.Hon gapskrattade och ju mer hon skrattade ju mer skrattade Frida och
jag och så var cirkusen igång igen.Till slut fick Frida ta över telefonen och göra beställningen.
Emme och jag iväg till Ellös för att hämta. Pizzabagaren log. Han kommer att komma ihåg
det samtalet som dagens bästa,tror jag.

Glömde skriva att Emme var på självplock idag.





Postat av: emelina

ja det var ju en härlig dag iallafall (:

och senare dansade vi ju våran egna dans nere på dans-banan :D<3

jag älskar dig momo!

2009-07-04 @ 23:38:29
URL: http://emelinnna.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Jag hoppas du njuter av sommarens soliga väder!! Fin blogg du har!

2009-07-04 @ 23:48:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: gladmymlan

man får faktiskt bryta ihop ibland, det är bara så livet är!! låter ändå som dagen blev bra! stora kramar till dej!

2009-07-05 @ 00:33:38
URL: http:// gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: