Lite minipausar

Som ni ser tar jag lite minipauser från bloggandet.
När man inget har att skriva om är det bättre att låta bli,tycker jag.

Igår fick jag svar på mina prover. Samtliga prover visade på kanonbra resultat.
Jag blev så glad så jag jobbar vidare på mina små projekt utomhus. Det är lite ogräs som skall bort och så vidare.

Igår tvättade maken huset med högtryckstvätten och jag fick ge mig på fönstren. Jag hade glömt att det läcker in vatten i de 40 år gamla fönstren så jag fick ta såväl ute som inne och emellan. Om jag hade kommit ihåg så hade jag nog inte föreslagit det projektet,men nu är det gjort och va rött huset blev.All sot och spindelväv for all världens väg.

Nu i skrivandes stund har vi en hantverkare här som installerar en  fjärrkontroll till den stora markisen. Maken påstår han han inte orkar veva in och ut markisen längre. Jag orkar. Det är visserligen 50 handtag om den är fullt ute men jag brukar tänka motion,fast ibland har det varit väldigt tungt. Väldigt tungt. Tur att det minnet är kort. I övrigt är minnet otroligt bra. Alltid nått.


Postat av: gladmymlan

oj nu är det du som är duktig! vad kul att alla prover visade bra!

jag tycker alltid du hittar något att skriva om! din blogg är alltid intressant!

kram kram

2009-07-22 @ 20:54:14
URL: http://gladmymlan.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: