Hundbadet

Låg och läste deckare till 2 tiden inatt så jag känner mig en aning mör idag.
Frida åkte redan 05.30 i morse till jobbet.
Jag hörde lite vagt när hon gav sig iväg.

Sedan vaknade jag inte förrän klockan 8 av att Emelinas
mobillarm gick igång.
Hon hade satt larmet för att hon skulle med sin farmor och
Kent-Ove ut med båten.

Jag tog med mig hundarna till hundbadet. Tänkte att jag kanske
kunde ta mig ett dopp där,men icke sa Nicke.
Först var det hala klippor,sedan tång och därefter där jag
trodde att det eventuellt var sand,där var det dyigt. Men jag fick
gått i till troskanten så jag fick lite svalka. Nu är det så pass
varmt i vattnet så brännmaneterna har tyvärr kommit in.

Igår drack min smart hund en massa saltvatten. Inte lite utan
mkt saltvatten,trots att vi hade med oss färskvatten till dem.
Frida sa,-Nu kommer han att få jätteont i magen och skita
på sig inatt. Trodde jag på det? Nejdå. Och han sket inte
inne inatt och inte heller väckte han mig för att han måste
ut och skita. Natten var hur lugn som helst.
Men idag då vi skulle gå från hundbadet,då kom det.
Först hade båda hundarna skitit normalt innan vi började
bada. Men så helt plötsligt stod det som en fontän ur
Ottos anus. Det var som en ko som pissade.
Herregud.
Men sen var han som vanligt igen.
Hoppas att han lärt sig en läxa.
Idag har han inte druckit saltvatten iaf.


Postat av: barnbarn eme (:

ååh (:

jag önskar att jag såg Otto när han bajsade, haha.

det hade faktiskt vart lite kul att se :'D



älskar dig mormor!

2009-07-03 @ 23:20:12
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: