Finland

Nu vid denna tiden bör Åse ha landat i Finland.Åse min vän från barndomen.Denna globetrotter som far jorden runt mest hela tiden.Jag skulle så gärna vilja träffa henne nu när hon är så nära.Här kommer en bild på vännen Åses dotters hund.Är den inte vacker denna bruna labbe?

När jag ser detta kort så tänker jag på vår kära Mimi som vi hade i 10 år. Mini har varit död i över 20 år.Hon levde mellan 1979-1989,men minnet lever vidare. Det är nästan som om jag kunde känna henne. Det ser ut som"vår" Mimi på "vår gräsmatta". Mimi var en underbar hund.Sörjd och saknad av hela familjen. Vi talar fortfarade om vår älskade Mimi.


Postat av: anita&uno

Åh så fin. Vacker färg. Ja hundar kan sätta härliga spår i ens liv.

Kram

2009-07-20 @ 11:41:54
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: