Stackars Totte

Tja Bloggen!

Otto här.Det var inte igår men nu kan jag inte hålla mig längre.
Totte o Frida kom idag och Totte hade skadat sig i tassen.
Fy sjutton va äckligt det var.
Blod överallt.
Fast riktigt så var det kanske inte när han kom,men han luktade blod iallafall.
Han hade bandage och luktade blod.
Jag tog det säkra före det osäkra och gick
och gömde mig,då de skulle lägga på nytt förband.
Fast konstigt nog togTotte det lugnt.
Han lät matte greja med tassen och sa inte ett knäpp.
Sen hade han en grön tass med en "plastpåse"på,när vi gick ut
och han haltade inte ens.
Totte är min hjälte nu.
Va modig han är.
Måste ta ett snack med honom och fråga hur han bär sig åt.

Kram Otto




Postat av: matte

tack snälla, mår bättre nu :)

2009-02-06 @ 23:11:08
URL: http://femtinio.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: