SIlver i GP-cupen

Det blev ett välförtjänt silver till tjejena i hockeyfinalen på Scandinavium igår.
Tjejernas målvakt,Johanna Forsberg (Foppa) från Nygård, gjorde en kämparinsats
och räddade massa målchanser för motståndarlaget.
Emme såg lite seg ut.Hon har en förkylning i kroppen,men hon var grym i tekningarna.
Jag tror hon vann samtliga där hon var med.
Ett stort grattis till silvret.

Måste bara nämna.I snart 40 år har jag haft körkort och bara varit inne i en alkoholkontroll innan jag fick cancer,vill säga.
Nu har jag varit inne i två kontrollar på några månader.Den senaste igår.Det tycker jag är så häftigt.
Har tagit detta som "en sport" ,att vägra blåsa.Ja,jag kan ju inte,men detta att säga det och sedan bara få åka.
Frida tycker det är så konstigt.Hon anser att de skulle ta in mig för blodprovstagning.Det får de gärna för mig.


Postat av: Emelina

Jag var ju lite seg, men jag tyckte att vi gjorde bra ifrån oss :) Tack mormor<3

2009-03-08 @ 10:39:31
URL: http://bilddagboken.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: