Läxa

Håller oxå på med min läxa i foto.Vi fick som uppgift att ta 100 fotografier varav vi skall ta med oss 10 till nästa kurstillfälle.Vi skall fota människor och djur.Det jag har att tillgå som objekt är maken,Olle och Otto.Av de foton jag tagit har merparten blivit suddiga.Sedan hittade jag en gammal "blixt" i källaren samt en bra fotoväska.Det är ingen blixt,säger maken,utan en  typ av extern lampa för fotografering.Den fungerar,men när jag tände den,så rök det och luktade bränt.Den har legat i källeren i hur många år som helst.Den är nog från 1970 talet.
När jag fyller 60 år önskar jag mig,ett trebenstativ,ett nytt objektiv,samt en fotoryggsäck.Det är vad jag kommit på hitills,men jag har ju 6 månader på mig att komma på mer.


Postat av: anita widerberg

Så fin an är den lille prinsen.

Kram till er.

2009-02-23 @ 00:28:35
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: