Förkylning

Nu har jag fått den första förkylningen på 3 år.
Inte så att jag mår speciellt dåligt,bara att
jag hostar och är väldigt hes i halsen.
Så nu pratar jag sämre än nånsin,men men,
det går ju över.
Konstigt att jag hållit mig förkylningsfri så
väldigt länge,tänker jag bara.
Jag har  haft väldigt tur i hela tre år.
Alla runt mig har haft en
det ena och en det andra,men inte jag,
så nu är det min tur. Jag har ingen feber så
det är bara att vila stämbanden lite mer än
vanligt. Mina stämband blev sköra efter den
kraftiga strålningen.
Fast jag vet inte om det är förkylnng eller en släng
av influensan. Tog sprutan för 1 månad sedan,
men en släng kan man nog få ändå. John har oxå
en släng av något sånt. Vi har liknande symtom båda
två.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: