Dockan skall få tofflor

  • Elvira som blev så ledsen när lillasyster fick tofflor,i lördags.
    Du skall oxå få tofflor lilla Elvis.
    Idag har farmor köpt garn till
    tofflor.
    Dessa kommer att bli röda,med en rosa ros på,tror jag.
    Hittade inte sånt rosa garn som jag ville ha.
    Sen postade jag en alla hjärtans grej till någon.
    Säger inte till vem.
    Nån hemlighet får man väl ha.

    Olle blev som vanligt fin efter klippningen idag.
    Han var överlycklig när vi åket iväg.
    Visserligen fick jag lyfta in han i bilen.
    Men sen blev han lite eftertänksam
    när vi väl kommit fram.
    Det var som han fick en flash back då vi kom in till
    Lady&Lufsen.
  • -Det här har jag varit med om förut.
  • -Det här är ingen höjdare.
    -Inte kul alls.
    -Vi åker hem matte!
    Men matte var obeveklig.
    Hon bara gick.
    Fast det gick så bra.
    Jag var så snäll,sa matte.
    Det var faktiskt bara en klippning och ett bad och 550 kronor.
    -That`s all.
  • Kram Olle
  • ps Har aldrig bloggat förut.ds




     






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: