Amatörfotografen

Javisst man är en glad amatör i fotografering.Herregud var mycket man skall tänka på när man tar en bild.Fast konstigt,nu börjar jag se på bilder på ett helt nytt sätt.
Igår var det dax för fotokurs två.Jag hade med mig 10 bilder som jag valt ut.Dessa visades på storskärm och vi gick tillsammans igenom dem.Det var likadant för de övriga tre deltagarna.Egentligen skall vi vara 5,men en av deltagarna,har varit sjuk bägge gångerna.Så tråkigt för honom,för utbildningen är ju inte gratis precis,så missa något tillfälle vill man ju inte gärna.
Till nästa gång är det att läsa i kompendiet,samt ta 100 bilder utomhus.Naturbilder är det som gäller nu,så då får man ju lufta kameran.
Idag var jag ute i solen med hundarna.Vi gick en lång härlig promenad,men kameran var hemma. Viile inte ta med mig den fina kameran,då det är oländigt och bitvis isigt där jag gick.Jag hoppas på fler bra fototillfällen i helgen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: