10 timmar och 15 minuter

Så länge höll stoppet på innan det släppte klockan 22.30 i går kväll.
Det var ju underbart,men gud va trött jag var ,och fortfarnade är.
Jag är helt matt idag.
Men vila,nej det vill jag inte.
Emme och jag var ute med hundarna innan jag körde henne och Totte till Lödöse.
Sen har jag stickat tofflor till Elvira och nu håller jag på med att virka två rosa rosor att sy på.
Hoppas att Elvira kommer att tycka att de är fina.
Jag är så glad att jag kan dricka igen,men äta fast mat,det vågar jag inte  mig på idag.
Jag måste vila matstrupen ,lite innan jag gör ett försök.
Jag köpte 10 rosor till mig själv på Alla hjärtans dag och så plockade jag lite blåbärsris och satte i.
Det blev fint,tycker jag.
Om några timmar skall jag kolla på del två av Melodifestivalen.
Hoppas att det är med lite bättre låtar denna gång.


Postat av: Emelina

Jag förstår inte varför de inte släppte tidigare. Det satte sig rejält i halsen :(

2009-03-08 @ 10:47:25
URL: http://bilddagboken.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: