6o år

Min gud idag fyller jag 60 år. Allra helst skulle jag vilja gå under jorden men det går tydligen inte. Nu har jag blivit tillsagd att klä mig fint och vänta. Vänta på vad. Som kontrollfreak är det inget kul alls. Jag får ju världens ångest av att inte ha kontroll. Vad kommer att hända. Kalas var inget vi hade när jag var barn så det är svårt att veta hur man skall göra.Att vara föremål för allas ögon det är inget för mig. Men jag får ta det som det kommer.Idag har jag tydligen inget att säga till. Det kommer en taxi klockan 18.00. Kameran skall med iaf. Tur att jag målat tånaglarna.


Tånaglarna kan jag gör något åt det är värre med resten av kroppen. Men jag vet att samtliga mina 6 barnbarn kommer. Det glädjer mig otroligt mycket.
En massa blommor har jag fått och en gullig present från min Kanada vännina som fortfarnade är i Finland. Så har jag fått en extern blixt till kameran och ett närbilds objektiv och ett rengöringskitt. Nu skall jag bar få det att funka oxå. Nu är min kamera komplett.


Postat av: Tina

Shit, Jag glömde kolla dina tånaglar.... :-(

Kan du ha dom så en vecka till så jag får se? *Du var så fin på festen Mette. Tycker att det var en jättefin fest. Tack för att vi fick vara med och:

GRATTIS!!!!!!

2009-08-29 @ 00:55:42




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: