Sabina=En av himlens vackraste änglar

Inatt drömde jag om Sabina och andra bloggare.
Märkligt vad nära man kan komma människor
som man aldrig träffat.
Sabina kom jag väldigt nära.Men hon var
väldigt levande i min dröm och precis så
vacker både på ut som insidan som fått uppleva genom
hennes blogg,Sabinas kamp.Det finns en länk till
Sabinas blogg på min startsida.
Sabina var en makalös kvinna.
Jag saknar henne redan.
Sabina var outstanding.
Sabina du fattas oss.

Helt ovetande om Sabina flöt min tisdag på.
Marita o jag var o handlade lite vårblommor.
Före det var vi ute med hundarna.
De tre har det så härligt tillsammans.
Våren är här.Det är inget aprilskämt.
Mera sådana dagar.

Jag har egentligen en hel massa att skriva om,
men Sabinas död har fått mig lite ur gängorna.
Visst jag visste att hon troligtvis skulle dö nu,
men jag var ju med och hoppades att hon skulle
klara sig till projektet i Uppsala.
Men nu orkade hennes kropp inte längre.
Cancern tog henne precis som hon skrivit så mkt om.
Vilken insikt hon hade denna underbara kämpe.
Så det jag ville skriva om får vänta lite tills
jag får igång tankarna igen.



Postat av: Karin

Tack så jätte mycket! Det är ömsesidigt säger jag bara!

Tack! Det värmer verkligen! Ja men precis, jag gillar också känslan man får av en svartvit bild, en gammaldags känsla. Okej, brukar du fota ofta? Jag har bara en vanlig digitalkamera som är riktigt bra, och fotat har jag gjort i två år, fotar allt möjligt, älskar det! Men mest älskar jag att vara framför kameran, att stå modell, det är min stora passion! Hur länge har du fotat?

2009-04-01 @ 17:46:24
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-01 @ 20:38:42




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: