Mördarsniglarnas återkomst

Nu har mördarsniglarna återkommit efter vintervilan.
Det är det tredje eller möjligtvis det fjärde året som
vi har dem här.Sommaren 2006 kan jag inte uttala
mig om för jag var väldigt frånvarade den sommaren,
med massiv strålbehandling och dess biverkningar.
Min hela kraft gick den sommaren åt att bekämpa
cancern. Allt annat blev sekundärt.
Först sommaren 2007 upptäckte jag de första.
Om det var så att de fanns här 2007 utan att bli upptäckta
så hade de en stor möjligthet att härja obehindrat här,likt en
cancer som härjar vilt.



Postat av: Lisbet

Jakten har börjat hos oss också, ett tips är att sticka kniven i nacken på dem, lyfta upp och skicka in den i buskarna så slipper man se slemmet som rinner ut:)

Det gick inte att kommentera din söta maskot under texten så jag gör det här, vilka härliga färger och vad avis jag blir när jag ser dina alster. Mina stickor har borst i ena ändan och jag får själv doppa dem i färg, målar på allt som är "målbart":) Kramis från Lisbet & Lucas

2009-04-15 @ 18:51:33
URL: http://lizlukas.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: