Iglekärr

Här kommer lite bilder från en underbar promenad.

Här kommer Agnes springande mot fotografen.
-Bäst att passa på nu när killarna är upptagna med annat.
-Jag vet att Mette har godis kvar.

-Jaså matte satt där,det såg inte jag.

Är jag bara inte helt bedårande?

-Det var väldigt lugnt o skönt här.

Nu hade jag tänkt lägga ut många flera bilder från denna sköna tur,
men mitt internet vill inte vara med riktigt,
så jag får återkomma med fler bilder i morgon.
Jag är trött nu.
Då funkar inget.
Men så känns det alltid när jag är trött.
Hade tänkt vila lite då vi kom hem.men så blev det inte.
Precis då jag ätit och lagt mig med en bok
kom en granne som skulle hjälpa maken
att fräsa upp en jordplätt.
Det ville sig inte bättre än att han körde
 av hela jordkabeln till både el o tele.
Under 4 timmar hade vi vare sig el eller telefon.
Ytterligare en granne kom
och hjälpte till att åtgärda skadan.
Under tiden blev jag hungrig igen ,
och eftersom jag inte kunde laga till något
så åkte jag iväg och hämtade pizza.
Så det fick bli pizza idag igen.
Tredje gången denna vecka.
See you tomorrow.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: