Bloggkommentarer

Fick ett mail av en bloggvän,Unoett,
att det inte går att kommentera inläggen.
Tusen,tusen tack Anita.
Anita har varit i kontakt med designern och jag har
försökt att göra enligt mailet.Men jag vet inte om det funkar.
Kommenatera gärna så jag kan se om det funkar.
Kanske var jag inte helt vaken då jag gjorde det,eller så
fattade jag inte anvisningarna.
But, I love my bloggfriend.
Thank you.
Tusen tack Anita.
Krama snygguno.



Postat av: Anita o Uno

Hej på er! Ja det var ett tag sen vi kunde kommentera men nu går det bra.

Många fina bilder du lagt in, du är flitig du med kameran. Min samlaar bara damm och urladdade batterier finns bara nu för tillfället. Får bättra mej.

Kramen och en fortsatt skön helg.

2009-04-19 @ 10:42:48
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: