Återbesök på plastiken




Idag var det dags för återbesök hos plastikkirurg-mottagningen.
Det här var bara en koll efter senaste operationen.
Min läkare var inte där men det visste jag ju då jag fick tiden
då jag lämnade sjukhuset efter operationen.
Det såg väldigt bra ut,sa doktorn o sköterskan,
men det visste jag ju oxå.
Läkaren frågade om jag var nöjd.
-Det ser bättre ut,men bra är det ju inte,sa jag.
Nu får du ha tejp 6 månader,sa doktorn.
Piece of cake,sa jag.
Passade på att fota sjukhuset lite till.
Nuförtiden är ju så sällan där så det är ju bäst att fotografera
placet.Ifall man skulle längta tillbaka kan man ju alltid titta
på korten därifrån.
Bra ställe egentligen.
Jag gillar Sahlgrenska väldigt bra,om jag tänker efter.


Postat av: Lisbet

Skön inställning Mette, här vilar inga ledsamheter:)

Har aldrig sett Sahlgrenska "fotomässigt" förut..........du är allt härlig du. Massor av Glad Påsk kramisar/ Lisbet & Lucas

2009-04-09 @ 20:04:07




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: