Va svartsjuk jag blev

Matte var och hälsade på Benny i hans trädgård.Benny är 10 veckor nu.Olle,husse och jag fick sitta utanför trädgården och vänta.Jag blev såååååååååå sur.Jag förökte verkligen låta som en liten baby men matte brydde sig inte alls.Fy sjutton,så fort det kommer en ny lite valp så är man bortglömd.Skulle han vara sötare än mig,eller?Jag bara undrar..


Postat av: uno

Ja det är så tyvärr med människodjuren! Alla valpar är gulliga tycker dom, men dom blir ju stora dom med.Men visst den är gullig den lille. Skulle vara kul att busa lite med den. Matte säger att jag är så valpig och att jag hänger med på allt. Men en sak är hon stolt över mej trots att jag går fram som en bulldozer så rätar jag mig alltid efter den andre hunden. Jag bjuder oxå på min mat, klart att kompisen skall äta! Människorna bjuder ju på sina kompisar!

Uno Snygg

2008-05-12 @ 18:03:48
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: