Skolstart

Idag börjar min kurs.Själv är jag lyckligt ovetande,säger matte.Jag tycker alltid att allt är kul,bara jag får åka bil.Det är så mysigt.Jag sitter eller ligger i min bur där bak.Matte har lagt in lite leksaker,men dom bryr jag mig inte om.Vet ni,jag tror att matte är lite spänd inför kursen.Hon har tydligen gått sådan kurs flera gånger.Märkligt..................lär hon sig långsamt eller?Man skulle ju kunna tro att en kurs räcker.Typ tre gånger i varje klass,eller?Jag har aldrig gått en sådan kurs.Men jag är inte nervös för det.Jag återkommer med utförlig rapport om kursstarten i morgon,senast.


Postat av: Tina

Jag tror att Otto kommer att ÄLSKA kursen. Tycker faktisk att hundar ska aktiveras lite och det tycker dom nog själva oxå om dom tänker efter lite.

Så lycka till bägge två på kursen!

Kram från Tina

2008-05-19 @ 14:40:42
URL: http://summernissan.blogspot.com/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: