Otto har ordet.

Konstigt att man aldrig får sova ut.Här ligger jag och storebrorsan Olle och försöker sova.Det blev faktiskt lite sent igår.Totte kom och hälsade på och då vet man att man inte kommer i säng i tid.Ja ja,iallafall så ligger vi tillsammans i soffan då husse går upp,och vad gör han,jo han fotograferar.Olle han är van,så han vaknade inte.Där ligger han och ser ut som han är kuperad.Jag vaknade till iallafall men helt vaken var jag rakt inte.Jag har varit lite halvtrött hela dagen.Och så fick vi besök idag igen.Då var det en härlig liten människoflicka som kom,och jag var ju tvungen att ställa upp och leka lite med henne oxå.Man får ju vara lite social.Det kan man inte säga om brorsan.Han får inte vara med som jag får,image324för han tror att man kan rida på allt.Det skulle inte falla mig in att rida på folk.Det skall man göra på tikar,att han inte vet det.Han är ju trots allt 10 år äldre än jag.Så jag har något att lära han.Han borde ta efter mig så fick han lite mer frihet.Men det fattar han inte,stackarn.JAG är en lite ängel,säger matte.image325


Postat av: uno

Det säger min matte med, att jag är en ängel (förklädd) haha.
Uno Snygg

2008-05-04 @ 23:10:04
URL: http://unoettblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: