Kolla brorsan va tuff han är när han sitter i solen och chillar

image329
Det är till att vara märkvärdig.Han går ju med på allt brorsan.Solbrillor............................Det går inte jag med på.Skall vara han till det.Dom brillorna är ju inte inne äns.Hur fula som helst anser jag.


Postat av: uno

WOW, vad cool du är! Riktigt snygg faktiskt.Inte bara brillor, du har ju skägg oxå!
Uno Snygg

2008-05-04 @ 23:07:39
URL: http://unoettblogg.se
Postat av: Tina

Hejsan!
Sicket väder, balsam för både kropp o själ.
Brorsan ser ju helskön ut. Vem är det som fotar? Ser ju någon i högra ögat, är det du Mette?
Förresten måste ju tacka för den fina blåa rosen, för den var väl till mej?
Ja, du vet bloggen som du skrev den 26/4, du ska veta att jag ÄLSKAR BLÅTT det är min absoluta favoritfärg.
Må så gott! Sköt om er!
Kram från Tina

2008-05-04 @ 23:34:49




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: