Klart den var till dig

Klart att den blå rosen var till dig Tina.Du skall veta att du är i mina tankar ofta,ofta.Men jag har ingen ork just nu så besök lär få vänta,tyvärr.
Annars är det här med bloggande ganska fantastiskt.Har hittat en annan bloggare med hund på bloggen.Jag vet inte var hon bor men hon brukar skicka en massa trevliga kommentarer på mina inlägg.Så har hon en jättesöt hund som heter Uno.
Ni får en ros bägge två.NoneNoneNoneOch en till Åse i Kanada.NoneKramar från oss.


Postat av: Tina

Hejsan! Du ska veta att jag känner att du tänker på mej, om inte annat så ser jag ju det. Jag tänker ofta på er oxå det vet du väl? Kollar din blogg dagligen, ibland orkar jag skriva och ibland inte. Men mina tankar är ofta hos er i Ryk.

pöss o kram

Vi ses när vi råkas!

2008-05-06 @ 21:42:23
Postat av: uno

Tack snälla du för rosen, det värmer.

Anita

2008-05-06 @ 22:21:35
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: