Jäkla tabletter

Otto har inte tid att skriva eller så saknar han inspiration.Inte vet jag.Vad jag vet är jag saknar iallafall inspiration.Just för tillfället är jag inne på min andra kur penicillin och det är tre jättestora tabletter om dagen.Dessa tabletter verkar fastna i mitt svalg varje gång.Det är ett mindre helvete.Då kan jag inte ens dricka vatten.Inte får jag upp dem och inte får jag ner dem.Så just för tillfället är jag inte så glad och pigg.Det är en jobbig period just nu.Om det fortsätter får jag ju kontakta min öronnäsehalsläkare.Då skall väl hon in och gräva i halsen.Typiskt.Jag som just hade börjat kunna äta lite genom munnen.Nu går det ju inte alls.Aldrig får man vara riktigt glad.Nu går jag och lägger
mig.Jag blir så trött av att spy.Sover man så känner man inget.


Postat av: Tina

Usch vad jobbigt, kan du inte få penicellin i flytande form då? Det kanske går bättre att svälja.

Jag tycker du är så stark Mette förstår att du har det jobbigt just nu. Men du vet väl att: Det kommer ju alltid en morgondag med sol, spring i benen på Olle o Otto, nya blommor som slår ut, mera fågelsång och mera nyheter från barn o barnbarn.

Jag måste nog maila en dikt som jag hittade i min mammas dagbok, för mej känns det iaf som en tröst när jag läser den.

Ha det bäst!

Kram från Tina

2008-05-13 @ 21:49:07
URL: http://summernissan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2008-05-13 @ 22:28:09




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: