Igen och igen

Nu är det turer till Sahlgrenska varje dag förutom helger.Än så länge går det ganska bra.Förhoppningsvis skall väl även denna infektion ge med sig.Käkkirurgen sa att det inte alls var konstigt att jag varit väldigt trött.Egentligen har jag inte återhämtat mig från de tre stora operationerna i slutet på januari och början på februari.Nu är det aggresiv behandling som skall till för att få bukt på skiten innan nästa operation.Jag kommer iallafall inte att missa Sebbes konfirmation,tack o lov för det.Nu skall hemsjukvården ta hand om mig fram till måndag då jag skall vara på Sahlgrenska igen.Jäkla tur att jag slipper åka in på helgen.Nu när jag käkar penicilin igen hopppas jag att krafterna återkommer snart.image322image323Nu har dom förbannade mördarsniglarna kommit igen.I år kommer det nog att bli massor med tanke på att vi inte haft någon vinter här i södra delen av Sverige.Det blir en tuff kamp.


Postat av: uno

Oj vad du får gå igenom mycket, jag känner för dej. Men det kommer att gå bra, du har den rätta gnistan!
Tack för du skrev i Unos blogg, det är kul aatt få lite kommentarer.Bloggen blir lite mer "levande" ju. Ja filmen var bra men visst man tänker ju alltid så varför det och det inte var med när man läst boken.Vi bor i södra Sverige alldeles vid havet, nja golfbanan ligger mellan, men närmare än så kan man inte komma. Jag har havsutsikt i alla fönstren och det är en frihet, även om man ibland längtar till skogen. Men allt har sin tjusning.
Ha det nu så gott och en trevlig helg på er oxå!
Anita

2008-05-02 @ 20:37:39
URL: http://unoettblogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: