Idag chillar vi inte

Oj,oj,oj.Fattar inte vad som händer.Igår kom Jinny,på rymmen som vanligt.Nu är hon på höglöp,sa husse.Hon sprang runt på vår tomt.Vi var inlåsta,brorsan och jag.Typiskt.Jag brukar ju vara ute på ovansidan och greja,men inte då.Det är något med henne som gör oss alldeles väck.Husse ringde,så Jinnys husse kom och hämtade henne.
Lite senare var vi ute på kvällspromenaden med matte.I min enfald trodde jag att vi skulle hem till Jinny så jag la benen på ryggen.Halvvägs upptäckte jag att dom inte var med.Då blev jag osäker och sprang tillbaka till Olle och matte.Det finns ju hästar därborta.Det skrämmer mig.men Gud va jag kände mig konstig.Ja,vi är konstigt stressade både Olle och jag just nu.NoneNu skall vi tydligen gå i koppel bägge två.Vi är"helt loss",menar husse.Fattar ni?Inte jag!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: